Kızlar eşim bugün ameliyat olacaktı. Kızımı kreşe bıraktım sabah eşimin yanına hastaneye gittim. Kız kardeşime de kreşten alırsın eve getirip uyutursun dedim. Yarım gün gönderiyorum kreşe 33 aylık kızım. Neyse gelmişler eve birlikte uyumuşlar saat 12.30 gibi. Kızım en fazla 14.30a kadar uyur çoğunlukla 14 dedinmi uyanır. Saat 17 oldu haber alamıyorum 20 kere falan aradım kardeşimi açmıyor o panikle eve geldim kardeşim halen yatıyor kızım yatakta onu bekliyor yani 2-3 saat öylece beklemiş yavrum. Uyandırmamış teyzesini. O kadar üzüldüm ki ağlıyorum şu an neden ses çıkarmadı ağlayıp uyandırmadı. Normalde de yatağından inip yanımıza gelmez ama seslenir ağlar niye böyle oldu çok üzgünüm acaba ağladı da kardeşim uyanmadı mı kafayı yicem 😢