Alyehus yok çok şükür kiloyu etkilemedi ama davranışları değişti , biranda başını sola atıp duruyordu ve kendini kasıyordu 🥲 doktorlar ilk başta epilepsi sandı hatta , detaylı muayene olunca ortaya çıktı , bi şurup bi damla var tedavimizde şimdi iyiyiz çok şükür
Gittiğimiz doktor çok ilerlediğini söyledi baştan neden kustugunu belirtmedin dedi ( cevremdekiler kusmasinin normal olduğunu ,karnına fazla bastırdığım,sütü fazla içirdiğim gibi laflar söylediği için kusmasini normak kabul edip doktora bilgi vermedim önceki aylarda )