Hanımlar bayramlıklarınız hazır mı? Ben hala seçemedim çocukla dışarı da çıkamıyorum havalar soğuk kaldım öyle internetten alabilirim bu saatten sonra nasıl bişey alıcam onu da bilemiyorum açığım ama çok açık ve mini kıyafetler giyemem aynı zamanda emziriyorum emzirmeye uygun rahat bişey olması lazım pantolon almak istemiyorum elbise ya da tulum tarzı istiyorum Önerileriniz var mı acaba 🥹