Mirac_21032019 11 aylik olduk cok gusel siraliyo oglum ama iş yurumeye gelince popoyu direk yere atiyo iki kisi elinden yurutmeye calisincada parmak uclariyla gidiyo bu bi sorunmu yoksa normalmi daha zamani varmi...
Ikrazumra19 Mirac_21032019 bence zorlamayin birakin kendi isteyince yurur gayet normal suan cunku hazir degil bebeginiz
blzylcnsy Mirac_21032019 11 bucuk aylık kızım aynı şeyi yapıyor. herkes yürümedi yok şöyle yok böyle eşim bile emeklediği için yürümüyo emeklemek daha kolay geliyor diyor. 1 bucuk yaşına kadar yürümemesi normal oda böyle hele bi durun yaşını gecsin yorum yapmayın diyorum. bence bu bi sorun değil yani zamanı gelince herşeyi nasıl yapıyorlarsa yürüme işini de yapacaklar hiç zorlamıyorum bu yüzden ☺️
Elizbkrc Mirac_21032019 normal canım kuzım 12ay24 günlük elinden tutunca direk oturuyordu gel dediğimde emekliyordu asla elini bırakmayı denemiyordu ama koltuktan başka bir yerden destek alıp yürüyordu 3gün önce bir anda desteksiz yürümeye başladı hemde ayaklarını tam basıyor ve artık kendine güveni olduğu için çok kontrollü düşüyor
Mirac_21032019 Ikrazumra19 bu popoyu yere atmayi huy edinip aliskanlik edicek diye korkuyorum ama zamani geldiginde bi anda yurur heralde dimi
Ikrazumra19 Mirac_21032019 hazir olmadigi icin poposunu yere koyuyor canim benim kizim 13 ayini geçerek 2 gun icinde yurudu mesela ama sakin zorlamayin daha da inat ediyorlar cunku