bende bez arayışındayım molfix kullanıyorum ama sürekli çiş sızıyo ıslaklık göstergesi bazen masmavi bazen aşırı dolsa bile sapsarı anlamadım birde molfix yeşil ıslak mendili bebeğime alerji yaptı memnun değilim goon denicem prima ile eş değer diyorlar