cLearQueen Kizlar molfix kullaniyorum 4 numara. Yani bez ciş dolsa da islaklık gostergesi rengi hâlâ sari kalıyo maviye donmuyo acaba neden ya?
aysebb cLearQueen Çok dolmadan değiştiriyorsunuzdur ondan olabilir mi bende genelde değiştirirken sarı oluyordu tam mavi olmuyordu
seyma51 Bende de bazı bezlerde oluyor. Bi arkadaşımın da olmuş g mail mi ne atmış iletişime geçmişler yerine başka paket bez göndermişler
rachelgreen_ Tam dolmadığında dediğiniz gibi mavilik çokkk az oluyor ama onun dışında tamamen maviye dönüyor tam dolduğunda da mı sarı oluyor sizinki?
cLearQueen SiprayiL bebemi uyutmaya calisiom bagriyo sıpa tamam anladik sesin var da bi uyu artk dimi 🤣
SiprayiL cLearQueen hahahshdh ses kontrol yapıyor annesi😂 bizimki de normalde bu saatte daha uyumamış olurdu da gündüz 1 saat anca uyuduğu için erken bayıldı
SiprayiL cLearQueen dibinden ayrılırsam dk başı uyanıyor canım oğlum bu aralar uykuda da yapışığız ben de yanına uzandım 😂