Benim bebeğimde düştü maalesef, 7 aylık tutunup kalkma huyu yoktu hiç görmemiştik, meğersem yapabiliyormuş. 5 saniye içinde düştü, bir de çok dikkatliyizdir ama olacak olan varmış. Esasen ilı 48 saat kritik. Kusma, gözlerde kayma, geçmeyen huzursuzluk, açık bıngıldağı varsa orada şişme veya çökme, çocukta gelişen ani herhangi bir değişiklik yok ise sorun yoktur. 72 saati doldurduğunuzda tehlike geçmiş demektir. Düştüğü yer de çok önemli fayans, beton değilse sorun çok olmayacaktır. Acile giderseniz muhtemelen tomografi çekerler, o da size kalmış. Farklı bir durum gözlemlerseniz muhakkak acile gidin ama.