nerdenaldinbuaklinerden ne güzel emek verip yazmışsınız bebeğim 1 ay 8 günlük, ilk günler sudan çıkmış balık gibiydim belki yazınızı o zaman görsem birkaç tanesi bile iyi gelirmiş, yeni anne olunca insan içgüdülerine güvense de o koruma içgüdüsü ile normalide acaba anormal mi diye değerlendirip kuruyor da kuruyor, bana bu forum bu sebepten çok iyi geliyor. Bebeğime tek bakıyorum kimse bana destek olmadı olmuyor, ama burada annelerin deneyimleri tecrübeleri ve yalnız olmadığımı görmek iyi geliyor, yeri geliyor gece yarısı aklıma takılanı soruyorum yanıtlıyorlar sanki benim ablam gibi, o sebepten sizinde yazınız çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık 🌸