Kızlar oğlum 13 aylık kanepeden tutunup kalkıyor, yürüme arkadaşı var ona tutunup gidiyor, az da olsa desteksiz ayakta duruyor, bu hallerini görünce heves ediyorum alıştırma yapmak istiyorum ellerinden tutuyorum adım atması için ama elini tuttuğum an hop diye oturuyor asla adım atmıyor🥲adım atmadan nasıl öğrenecek ki acaba sizce ne zaman yürür