aylaa26 Prensesannesi38 ben 7 gün oluyordum doğuma kadar doğumdan sonra lekelenmeyle 10 günü bulmaya başladı 🤦
Tekbenimsucumguzelolmakdemi Prensesannesi38 normalde 6 gün sürüyordu. yaklaşık 1 yıla yakın spiral taktırdım. Bazen 6 bazen 7 gün sürebiliyor.
lunalunuay Prensesannesi38 Ne şanslısınız. 7 gün sürüyor benim aralıkları da 27-28 günde bir. Önceden yoğun da oluyordum ama azaldı otuza doğru. Şöyle bir hesapladım da şimdi hayatımın 4 yılını regl olarak geçirmişim.
kitapsever_ aylaa26 10 gün fazla değil mi bende doğumdan sonra ilkez regl oldm bugün 9. Günüm korkuyorm yarın hastaneye gidecegm bişi oldu sandm
Atailknur Prensesannesi38 2 gün yoğun 3 gün leke şeklinde olmaya başladı yaş 36 eskiden 6 gün olurdu.
aylaa26 kitapsever_ doktor normal olduğunu söyledi zatem dopum öncesimde de 7 güm oluyordum suanda ilk 3 gün lekelenme oluyor somra adetim sökülüyor toplam 10 gün oluyor işte
kitapsever_ aylaa26 benimde 3 gün lekelenme oldu başta kahverengi sonra pembe şimdi de normal kan geliyor ama ne zmn bitick bilmiyorum