GamzeSultan Hamilelik düşünüyorum ve ilişkiden 10 gün sonra göğüslerim çok hassaslaştı elimi değdirsem ağrıyor dolgunlaştı beta hcg 1.23 çıktı adetime daha 5 gün var aynı durumu yaşayan hamile kalan var mı kızlar ?🥺🌸🩷
tosbiksmoms GamzeSultan benimki 2.20 çıkmıştı ama negatifti regle 1 hafta vardı. Sonraki ay hamile kalmıştım.
kahvekokusuu GamzeSultan değerim tam sinirdaydi reglime 1 hafta kala test yapmıştım 5.0 di doktor da emin olamadi bekleyelim dedi regl oldum yani 5 in altinda her değer gebelik yok demek hakkınızda hayırlısı 🤲
minikmucizemaak GamzeSultan Adetime 1 hafta varken 1.20 si sağlıklı hamilelik varsa 2 günde bir beta 2 kat artıyor. O yüzden 2 gün sonra test verdim tekrar 12.58 ile oğlumu öğrendim . 💘 Mart 31 1.20 Nisan 1 12.58
GamzeSultan minikmucizemaak inşallah bir an önce bizimde öyle olur ona göre bilinçli olurum bundan dolayı erkenden öğrenmek istiyorum
minikmucizemaak GamzeSultan 2 gün sonra kan testini tekrarlarsınız anlarsınız, Rabbim gönlünüze göre versin🌸🙏🏻