Tekbenimsucumguzelolmakdemi Meri-Mel 2 yaşındaki oğlum için doktor silverdin yazmıştı. Onu kullandık hem acıyı hafifletiyordu hemde düzenli kullanımda bir ay gibi bir sürede iz bırakmadı. Hiçbir zararınıda görmedik.
Tekbenimsucumguzelolmakdemi yavrupotuncek oğlumun elinin üstü kötü bir şekilde yanmıştı. doktor silverdin yazdı onu aldık kullandık, günde iki defa sürdüm bir ayda izi bile kalmadı şiddetle öneririm.
Meri-Mel Tekbenimsucumguzelolmakdemi Aaaa öyle ise çok daha iyi ben hiç bebek için kullanmadım danışmadim da sizin vesileniz ile öğrenmiş olduk 😇
Tekbenimsucumguzelolmakdemi Meri-Mel evet biz kullandık ve memnun kaldık. ama yinede doktor tavsiyesi ile kullanılması çok daha iyi olur.☺️
Prenses_annesi22 yavrupotuncek hirudoid var silverdin vermstm arkadasa onu sürmüş yanık acısını alms ıyı gelms