13 aylık bebeğim çok iştahsız. İlk idrar yolu enfeksiyonu olduk. Tam onu düzeltirken antibiyotik kullanmaya başlamışken influenza hastalığına yakalandık.
Ondada influenza ilacı kullandık.
İlaçlarımız yeni bitti 2 haftadır bu hastalıklarla uğraşıyoruz.
Çok iştahsız bebeğim. Ağzına lokma yemek sürmüyor.
Demir kullanıyoruz + d vit.
Omega 3 için ne düşünüyorsunuz ? Başlasam mı doktora sorup.
Siz bu sorunu nasıl çözdünüz ?