Kizlar 18 aylikken yapilan asidan sonra bi yan etki yasadinizmi? Birde etrafimdakiler o ay asisi yan etkileri cok asidan once calpol ver oyle git diyor ama ben simdiye kadar atesi cikmadigi surece asidan once hic calpol vermedim siz nasil yapiyosunuz?