Merhaba kızlar,
Buradan bende içimi dökmek istiyorum. Oğlum doğduğu günden beri çok hareketli bir okadar da huysuz. Uyku problemi var (sadece geceleri). Belkide enaz 15 doktora götürmüşümdür. Bunun içerisinde çocuk doktorları, nöroloji dahil. Hiçbiri herhangi bir sorun göremediler. En son çocuk psikiyatrisine gittik. Şuan için herhangi bir tanı koyamam ancak 2 ay içerisinde herhangi bir kelime veya işaret olmaz ise hafif otizm olabilir dedi. Anneler hisseder böyle şeyleri sizlerde bilirsiniz. Oğlumun göz teması çok iyi. Kelime yok ve işaret gösterme kısıtlı. Her anne gibi bende üzülüyorum. Aranızda böyle bir deneyim yaşayan oldumu?