Terbiye dedikleri bi durum varmış canım bende burda okudum ilk zamanlar sütün kendiliğinden akıyor nerdeyse dolu dolu sert oluyor ama zamanla yumusuyor bebeginin kilo alımı normalse sütün yetiyor zaten yumuşaklığı takılma yani bide ayrıca adetliyken sütte azalma olabiliyormuş belki o yüzden yumuşaktır yani bi sıkıntı yokturdur diye düşünüyorum 😊