elizz_momm kucukyavrumm11 ben diş kaşıyıcı veriyorum eline zaten eli hep ağzına gidiyor 3 aylık benim bebeğim de dişini kaçıması için yardımcıda oluyorum kaşıyıcıyı sürtüyorum yavaş yavaş faydası oluyor
kucukyavrumm11 elizz_momm daha kendi tutup agzına götürmüyor yani agzına götürüyo da tutup orda ısırmayı bilmiyor biz yapıyoruz