ecib merhaba biz doktora gittik krem verdi pişik deil bu dedi. Alerjik birşey olabilir dedi krem verdi. Bizde molfix kullanıyoruz 5 numaraya gwçtiğimizden beri bu problemi yaşadığımızı fark ettim şuan 6.numaraya geçtik bir süre durmuştu tekrarladı bende değiştireyim bezi paket bitince inşallah düzelir 😌