queenmother_ bir sorun olduğu için değil genel kontrol. Doğum yaptığım hastanenin doktoru zaten. Doğduğu günden beri her ay genel kontrole gidiyoruz baya detaylı muayene ediyor her seferinde. Kilo boy , göz, kalp , vücudunun heryerini inceliyor her seferinde. Aşılar hakkında vs onu yapın bunu yapın diye tavsiye veriyor. + olarakta sağlık ocağına gidiyoruz. Birbirleriyle baglantililar zaten hep soruyorlar sağlık ocağına gittiniz mi diye. Aynı şekilde sağlık ocağı soruyor doktor neler dedi gittiniz mi vs diye. Bence her ay götürmelisiniz