15 günlük bebeğim var bugüne kadar hiç park yatağına ya da juno ya yatıramadık hemen uyanıyor ve ağlıyor. Kucakta ve memede uyuyor. Yenidoğan da bunun normal olduğunu biliyorum ama uyuduktan sonra yatağa yatırabilsem gerçekten çok rahat edeceğim. Mecburen gece aynı yatakta kucağımda yatırıyorum ama bu da tehlikeli Allah korusun bişey olur diye korkuyorum. Ne yapabilirim bu durumu çözmek için ?