Gokturkmom yaskoy ben rotayı 2.ayda 2.ay aşısından bir hafta önce yaptırdım .menenjiti 3.ayda yaptırdım.Aynı anda denk gelirse ağır olucak diye düşündüm.Şimdi 4aylık olmak üzereyiz 4ay aşısıyla rotaya yine 1 hafta ara veririm.