Kızlar merhaba 4 aylık bir kızım var erken doğdu düzeltilmiş olarak 3 aylık dün doktor kontrolünde doktor sol tarafında yatmaya bağlı olarak düzleşme var dedi İstanbul’da bir tane ölçüm merkezine yönlendirdi merkeze fotoğraf attık eğer kask tedavisi gerekirse bunu ücretinin 200 bin tl olduğu söylendi sizi başınıza böyle bir durum geldi mi sağlık açısından bir sorun oluşturmayacaksa kask takmasına gerek var mı?
Doktor sağlık açısından ilerde olabilir diyo ama merkezdekiler estetik görünt dışında bir sorun olmaz dedi 🤦🏼♀️