Merhaba annelerim bizim çok tatlı fizyoterapisimizin doğum günü için düşünüyorum ilk doğum günü için merkezde çalışıyordu orkide çiçek almiştim smdi bu ikinci kutlamam olacak benim kalbimde farklı bir yerdedir kendisi ama artık evime geliyor Bayadır sizce ne gibi bir hediye bir süpriz yapabilirim duygulansın göğüsü kabarsın isterim hakedıyor çünkü şimdiden çok teşekkür ederim ☺️