cilekli_soda Bebeğim 10 günlük sağ gögsümden sütüm çok geliyor ama sol gögüsüm o kadar değil acura marke süt pompam var sütüm çok az geliyorr pompada elimle sıkınca geliyor ne yağacağımı şaşırdım yetmiyor mu var mı yokmu anlamadım benim gibi başına gelen var mı
Eylulzeynep8 cilekli_soda onu da sık sık emzirin artar bazen arasında fark olabiliyor hem daha 10 günlük o süt ona yetiyordur stres yapmayın
mmetehan cilekli_soda benimde öyleydi ilk sütün az olduğunu düşündüğünüz memeyi verin. Elinizle sıkınca geliyorsa bebekler daha güçlü çekiyor süt vardır besleniyordur merak etmeyin
cilekli_soda Eylulzeynep8 teşekkür ederim 1 saat emdi ama gene doymadı mama verdim böyle de suçlu hissediyorum kendimi
cilekli_soda mmetehan inşallah ama makineyi de altif kullanmak istiyorum şimdi annem yanımda ama sonrasında benim için 1 saat emzirmek zor olacak