Günde 3 kez spor yaptırıyorum, dönme hareketlerini de 3 aylıkken yaptırmaya başladım hala da devam ediyorum. 4. ay başında dönmeye başladı ama sadece sol tarafına dönüyor. Kolu altında kalıyor, çok nadir kurtarıyor kolunu. Müzikli piyanodan sarkan oyuncaklardan tutunup dönüyor şimdilerde. Dönüyor ama çok ağlıyor dönünce de. Yüzüstü olan hiçbir şeyi sevmiyor.