ayyy34 50 gün oldu doğum yapalı birtürlü ödemlerim gitmedi aynı hala hiç değişen bsy olmadı. En çok ne içmem gerek ne yapmam lazım bilmiyorum
3kedili2bebekli ayyy34 hareket etmeniz gerekiyor ne kadar hareket o kadar çabuk gider yürüyüş yapmak çok işe yarar
kitapsever_ ayyy34 maydanoz geçiriyor 10 günde 4 kilo verdim keşke doğumdan hemen sonraki günlerde icseydm ama
akif5541 ayyy34 gece yatmadan önce karanfil çayı yapın hem sütünüze faydası olur hemde hızlı ödem atttırıyor ⅘ adet karanfili bir bardak kaynamış suya demleyin için
ayyy34 Ya maydonoz iyi değilmiş diyorlardı bana kekik kaynatıp onu şimdi içmeye başladım. Maydonoz emziren anne için iyi değilmiş artık bilmiyorum hangisi iyi kötü 😂
kitapsever_ ayyy34 canm onu bilemem ben bebeğimi hiç emzirmedim 30 kilo almıştım şimdi 65 kiloym son 5 kilom kaldı onuda versem iyi olr
ayyy34 Neyse kekik çayını içtikten sonra. Karanfil demler içerim Bacaklar şiş göbek desen var. Birtürlü atamadık şu ödemleri ya 🫠