uykusuzanne__ Gerçekten sorun benim evde galiba yada çocuklarda sürekli batırıyorlar bir temiz kalmıyor bir günde 3.4 kere ev süpürüyorum bıktım gerçekten sizde de durumlar aynı mı
Lilysa uykusuzanne__ küçük bi el supurgem var bir şey döktüğü yeri hemen onunla süpürürüm ama normal supurge günde 1 kere
Ckudll uykusuzanne__ 3 yaşında oğlum var kablosuzla günde 3-4 kez süpürüyorum büyük süpürgeyide 3 günde bir açıyorum😵💫
Ailemherseyim Lilysa bu dert yüzünden şarjlı süpürge aldık üç dört bazen beşi buluyor çocuklu olanlar bence hep aynı sorundan muzdarip
ayyy34 Valla Bnde bitane var ama hergün atıyorum makina bence kimse olmasada ev batıyor bi şekilde anlamış değilim 😂
Lilysa uykusuzanne__ küçük bir el süpürgesi almanızı öneririm dikeynsuourgeler gibi pahalı da değil. Elim ayağım oldu resmen yemek vs yenince kırıntıları hemen onunla topluyorum çocuk bi yerlere bir şey dökse hemen onunla supuruyorum
aslananne27 uykusuzanne__ kablolu çok zor yaaa gel götür ordan oraya tak işkence dyson aldım kurtuldum şimdi evi günde 2 defa süpürüyorum gırgır gibi makine hep elimde hiç zor gelmıyor evi makineye vermek ağır degıl kablo yok dyson olmasa bile başka bi marka şarjlı alın dua edeceksin
uykusuzanne__ Ckudll benim oğlumda nisanın 18 inde 3 yaşına girecek iyice fena bir şey oldu dur durak bilmiyor
Ckudll uykusuzanne__ benimki de mayısta girecek 3 yaşına aslında :) asla dur hayır dinlemiyor herşeyi inadına yapıyor 🤭bir yeri topluyorum arkamı dönüyorum orayı dağıtmış sürekli bir inatlaşma yada ben yapacağım diye diretiyor çok zor çokk
Tombikdonerartikcokpahali 2 kız var evi günlük supuruyorum genelde ellerine birşey alıp yemiyorlar sofra bezi seriyorum ne yerlerse yesinler ona dökülüyor
uykusuzanne__ Tombikdonerartikcokpahali benim çocuklar her şeyi yemez ama nasıl oluyorsa batıyor 🤦🏼♀️
alpmomssss uykusuzanne__ bir kere o da bazen 😂😂genelde robot yapıyor . Haftada iki gün de ben büyük süpürgeyi açıyorum
beyzzsenturkk_ uykusuzanne__ 3 kere süpürdüm şimdiye kadar yatana kadar yine süpürürüm ayağıma biseyler değdikçe huylanıyorum
beyzzsenturkk_ uykusuzanne__ çorapsız gezsem sürekli ayağımı yıkamak zorunda kalıyorum çorap giysem leş gibi oluyor terlik giysem yerin kirlendiğini hissedemiyorum garip bi döngü mecbur habire süpürüyorum😂