Öncelikle hayırlı güzel doğumlarınız olsun 🥰 Ben de 10 Martta Medipolde doğum yaptım. Odaları çoğunlukla camlı, eğer sezeryan olacaksanız ameliyathane ekibi muhteşem. Evet bildiğim kadarıyla fiyat farkıyla vip oda ayarlayabiliyorsunuz 🥰 Süsleme olarakta dışardan bir organizasyona izin vermiyorlar fakat kendiniz süsleyebilirsiniz duvara herhangi bir yapıştırma yapmadan 😊