3kedili2bebekli Tombikdonerartikcokpahali pişince tadına bak eğer kötüyse içlerini aç ve içlerine peynir ve dereotu koy hafif tuzlu olur öyle birbirini dengeler ☺️ hatta sıcak haliyle kaşar rendesi ve tuz koyarsan o da olur
Minel-inannesi Tombikdonerartikcokpahali ben cogu zaman bilerek tuz atmiyorum😄 alışmışız tuzsuz yemeye
Tombikdonerartikcokpahali mondecaidensecmeler inşallah nasıl böyle unutuyorum ya geçen de pide yaptım ona da tuz atmayı unuttum 😅
Tombikdonerartikcokpahali 3kedili2bebekli ay içine aslında peynir koydum inşallah dengeler içimi rahattım ya sağol cnm