Mucadile Arkadaşlar dört çocuğu olan var mı? Nasıl yapıyorsunuz destek vs var mı? Okula giden var mı çocuklardan? Ben dördüncüye hamileyim, yanıma bakıcı tarzı bir şey düşünüyorum siz neler yapıyorsunuz?
_Teacher-mom- Mucadile Allah yardımcın olsun yani benimle birlikte kreşte olmalarına rağmen 2 tanesine zor bakıyorum. Bi arkadaşımın da 4. Oldu yardımcı tuttu. Hava almak için camdan dahi bakamıyorum demişti 🫤
Mucadile bisenakillisinzaten 5,3 ve 6 aylık. Üçüne bakıyordum rahattım ama üçüncü bebeğim çok küçük korunduğum halde oldu. Büyükleri kreşe göndermeyi düşünüyorum eylülde hem sosyalleşirler ama iki küçük bebek de zor bu yüzden bakıcı düşünüyorum bana yardım etmesi için.
Mucadile _Teacher-mom- üçüyle sorunsuz takılıyorduk dördüncü çok beklenmedik bir zamanda oldu. Ben normalde çocuk severim kalabalık aile falan ama iki üç sene sonra düşünüyordum neyse hayırlısı olsun.
Tombikdonerartikcokpahali Mucadile Allah yardımcınız olsun ben 2 çocuk pes ettim artık ne korunma yöntemi varsa hepsini üstüm de taşıyorum korkumdan eşimi bile gece gormek istemiyorum 😅😅