Kızım 2 yaşında . Habire tırnak etlerini soyuyor. 6 ay önce kardeşi doğunca başladı. Bu kadar fazla değildi ufak tefek eli eline gidiyordu ama şimdi sürekli etlerini soyduğu için yara yapma derecesine geldi bir kaç gün sonra psikolog randevumuz var . Doktorumuz çinko eksikliğide olabilir dedi. Evdeki duruma gelicek olursam en çok 2 yaşındaki kızımla ilgileniyorum her dediğini yapıyorum hiç birşeyden eksik kalmasın diye kardeşinin mamasını içiriyorum beşiğine yada yere atıyorum birlikte oyunlar oynuyoruz ilk başlarda çok kıskanıyordu ama şimdi alıştı çok seviyor seviyorken biraz canını yakıyor. Kendine zarar vericeği durumlarda kızıyorum hayır diyorum ve hemen ağlamaya başlıyor. Mesela çöpün içinden birşeyler alıp yemek istiyor hayır pis karıştırılmaz diye sürekli uyarmama rağmen yapıyor bende kaşlarımı çatıp hayır diyince ağlamaya başlayıp hemen elini soymaya başlıyor. Konuşması gayet iyi her şeyi söylüyor anlatıyor kelime kelime. Kendi kendine oyun kurup oynar. Evde bana hep yardımcı olmak ister birşey istediğimde keyifle yapar hep takdir ederim tebrik ederim alkışlarım desteklerim yani. E ben bu çocuğa hiçmi hayır demiycem yapmasın diye . Yani nasıl davranmam gerektiğini şaşırdım açıkcası . Başına gelen varmı böyle bir durum yaşayan.