tazeeanne1 Arkadaşlar merhaba, bebeğim idrarını yapmadan önce ıkınıyor, yüz ifadesi değişiyor. İdrarı yaptıktan sonra normale dönüyor. Yaşayan var mı?
myprincess1 tazeeanne1 normal diye düşünüyorum bir çok bebek bu şekilde yapıyor Burada gördüğüm kadarıyla
3kedili2bebekli tazeeanne1 pipisinin ucunda darlık veya kireçlenme olabilir aylık kontrolünüzde doktorunuza sorun bir bakar problem varsa erkenden sünnet çözüm oluyor
edakuzi tazeeanne1 kesinlikle yaptırın öneririm hatta keşke daha erken bile yaptırsaydınız. Bence de ıkınarak idrar yapmasında garip bir şey yok her zaman mı o şekilde yapıyor öyle bile olsa garip bi durum olduğunu sanmam. Yine de doktorunuza sorun tabii
mirahmet tazeeanne1 sünnetlik denilen şey vurmuş olabilir yani sünnet yapılması gerekiyor (idrar yaparken zorlanır normal değil bence benim oğlum öyleydi kırkı çıkmamıştı daha ağlardı hep huzursuzdu sünnet yaptık adam dedi içten kötü olmuş yani sünnet yapmayayım biraz daha kalsın diye bişey yok bazı bebekler de dışarıdan belli olur kızarma şişme morarma ucunda beyaz kireç gibi olur benim bebeğim de ucu beyazdı her bebekte farklı olur ve ne kadar küçükken yapılsa o kadar erken iyi olur
tazeeanne1 edakuzi aslında ilk ay yaptıracaktık ancak rsv oldu erteledik derken bu zamanlara kaldık :(
tazeeanne1 mirahmet normalde ilk ay planlıyordum ama kısmet olmadı doktorumuz idrar tahlili istedi temiz çıktı, dediğiniz gibi sünnetle ilgili olabilir onu organize edeyim teşekkürler