kuzeygrm 3,5 yas arası olacak haftaya perşembe günü nasipse dogumum var hayatları bitmez gercekten birkac sene zorlar sonrası rahat pozitif düşünelim 😂 olabildiğince büyük olanı etknlık aktivitelere gönderin büyüdükce enerjilerini atamıyolar benm kızm suan kurs alıyo özel hocadan ⅔ saatte olsa gidiyo yorulup geliyor kres veya anaokuluna vermedm yenıdoğan bebegm olacak hastalk bulasır dye arkadaşım verdi cnku sürekli hasta ve kardesinede bulasıyo ama en azndan büyük kardesi .. kızımın kardeside biraz büyüyecek eylül ekim gibi devlet anaokulu dusunuyorm evime yakın 4 yasta almazlarsa sayet özel krese vericem 1 yıl kdar 5 yasta normal anaokuluna yani olabildiğince enerjisni dagıtması lazım ki evde dgeryle vakit geçirelim