Kızlar bebeğimi sadece emziriyordum 2 ay 8 günlük bu arada, kontrollerde kilo alımı iyi durumda mama vermene gerek yok diyorlar. Ama bebisin memeyle kavgasi genelde var. Cis sayisi 7-8 bazen daha fazla olduğu bile oluyor. Ama çok ağladığında mama verirsemde aliyor. Ve susuyor da. Memeyi teklif ediyorum meme tam dolu değilse genelde de memeyi reddediyor. Bilmiyorum çok arada kaldım mama vermeli miyim vermemeli miyim, sütümün azalma ihtimali var mı mama verirsem 🥲