aslanannesi0 Kızlar 14 aylık Oğlum var ve düzgün bayramlık bulamadım sizce takım mı almalıyım tulum mu ?
ase95 aslanannesi0 merhaba fahhar kids de çook cool şeyler var bebeğim büyük olsa kesinlikle buradan alırdım
papatyam-34 aslanannesi0 Geçen sene oğlum sizin çocuğunuzun aylarındaydı ben kot salopet almıştım kendime aynısından alıp kombin yapmıştım ben çok yakıştırıyorum güzel duruyor 😂 Ama bu sefer eşofman takımı aldım rahat olsun diye hep kot tarzı giydirmiştim pantolon gömlek tulum gibi bu bayram sportif olsun dedim ama aklımda hala acaba basite mi kaçtım diyorum son anda belki değiştiririm 😂
htp1997 aslanannesi0 ben kot ceketli beyaz çizgili badili bir kombin yaptım oğluma 15 aylığız bizde. Başka kombin olarak da gömlek tişörtlü kombinler yaptım. Ekstra renkli cıvıl cıvıl takımlar aldık. Memlekete gideceğim için fazla kombin yapamaya çalıştım
binnur64 aslanannesi0 ben tulum aldım. gömlek pantolonuda var ama sıcak olursa tulumun içine beyaz tişört giydiririm diye düşündüm
forumgurmesi Oğlum yok ama arkadaşımın oğluna aldım bunu Müslin çok seviyorum ve Mersin sıcağında efil efil giyer diye düşündüm:) kızıma da beyazını almayı düşünüyorum
papatyam-34 aslanannesi0 modamız bir sitesinden aldım kızıma elbise ve alt üst takım oğluma da eşofman takımları
binnur64 aslanannesi0 yaşadığınız şehrin havasına göre karar verin bence, bizim bayrama kadar yağışlı gösteriyo mesela. sıcak olsa şortlu bi takım alırdım