ravziss bence deldirmeyin, çocuğumuz da olsa başka bir birey üzerinde vücut dokunulmazlığına yönelik bir tasarruf hakkımız olmamalı ( aşı, tedavi sağlık gereği zaruri durumlar hariç), büyüyüp, aklı erip, isterse kendi yaptırsın. Hem şunu da anlamıyorum, zaten 6 aylık , 2 yaşında şu bu bunlar daha küçücük bebek, ziynet eşyası takmaları da uygun değil ki. Benim kulağım küçükken deldirilmiş, küçükken açılan delik kapanmıyor da, hayatımda kendi düğünüm dışında o da hediye küpe ayıp olmasın diye takmak durumunda kaldım, hemen hemen hiç küpe takmadim, hiç sevmem, seçme şansım olsa asla dedirmezdim.