Bebeğimin doğum kilosu 3800 şuan 2 ay 22 günlük ve neredeyse her ay 1,5 kilo almış. Şuan 7900 kendimiz tarttık +,- olabilir. Boyunu da kendimiz ölçtük şuan 72 cm gibi. 2 ay kontrolünde boy 62 kilo 6800 dü. Bu kadar hızlı büyümesi beni korkutuyor sadece anne sütü alıyor. Şimdi gelip duyar kasacak olanlara baştan söyliyim bebeğin iyi milleti kötü hissettirme vs vs yazmayın ben de bu kadar iri olduğu için şuan kötü hissediyorum.! Bebeği benim gibi büyük olanlar var mı? Hormonal bir bozukluk olabilir mi?