Bebeğim 3,5 aylık 4 e yaklaştı ve doğum kilosu 3200 şuan ki kilosu 6250 ilk başlarda çok iyiydi kilo alımı fakat sonra meme reddi gibi oldu şuan daha iyi yani uykuluyken emziriyoım daha çok eskiye göre daha iyi ama kilosu az kaldı özellikle bu ay 350 gram anca almış gibi biberon da almıyor napabişirim sadece anne sütü