Yeğenimde öyleydi ben çok gülüyorum yürümekten korkan çocuklara bana çok çok sevimli geliyor 🥰🥰
Yürüme arkadaşı gibi ahşap bir şey almışlardı taa annemlerin zamanında varmış yeni moda olmuş onunla rahat rahat yürüdü bir süre korksa da
Biz varken daha çok korkuyor nazlaniyordu biz odada yokken yürüyordu 🥹