Yemiyor yemiyor. Yani iştahtan da değil yemek seçmekten. Ben artık taktik değiştirdim. Yeterki yesin diye yediği birkaç çeşiti yapmıyorum. Evde ne pişiyorsa ondan koyuyorum yemezse aç geziyor. Biyerde pes edecek yiyecek inşallah. Bugün sadece süt içti akşama kadar aç gezdi sabah öğlen koyduğum hiçbişeye yemedi. İnadı kırılmasını bekliyorum iradeli olmak gerekiyor. Çok ağlayıp diretiyorlar. İnşallah işe yarar. Artık herşeyden yemeleri lazım. 1 saatten önce de ne gündüz ne akşam uykusuna geçmiyor. Eskiden 5 dakikada uyurdu uykuya dalma sorunu çok yaşıyoruz uyuduktan sonra uyuyor sabaha kadar.