songldlklts Merhaba bebeğim 2.5 aylık 40 ı çıkana kadar gayet uyuyan bi bebekti lohusayken çok zorlandım sütüm azaldı mamaya başladık kabız oldu psikolojikmen çok etkilendim sonrasında kendimi çok yetersiz hissetmeye başladım şimdi gündüz uykuları çok kısa sürekli ayağımda 20 dk 20 dk uyuyup kalkıyor gecede toplasanız 4 saat uyuyor gün içinde çokta ağlıyor mama ile besliyorum sürekli kucakta olmak istiyor bazen kucaktan bile sıkılıp ağlıyor instagramda rutinler oluşturan bebeği saatinde uyuyan anneleri görünce kendimi çok kötü hissediyorum beceremiyormuşum gibi sürekli destek alıyorum annemden kayınvalidemden lütfen benim gibi olan var mı ne yapacağım bilmiyorum
1oglanannesi__ songldlklts Instagram da gördüğünüz şeylere aldanıp kendinizi yetersiz hissetmeniz çok normal ama herşey kamerada göründüğü gibi değil illaki arka planda yardımcıları oluyor siz çok iyi bir annesiniz öncelikle bunu bilin ilk bebeğiniz olabilir tecrübesiz olunabiliyor benim de 2bucuk aylık oğlum var gündüz uykusu hiç yok dediğiniz gibi 20dk sallıyorum [15dk anca uyur az sabır gerekli annelik evet çok zor ama çok güzel bir duygu rabbim sağlıkla büyütsün bebeğini
cloudsea songldlklts Aynı durumdayız,annem yaşlı ve ağrıları var kadının gözünün içine bakıyorum beni yalnız bırakma diye çok zorlanıyorum ve fiziksel kısmını geçtim ruhsal olarak iyi hissetmiyorum.Yalniz değilsiniz
Dertlerderya48 songldlklts canım o zamanları çok aricaksın 3yaşında zapdedemiyorum ne laf dinliyor ne söz sabır güç kalmıyor bugünlerime şükür edecek hale geleceksinnnnnnn keşke bebek olsa keşkeee en azından ne versen giyiyor demi kıyafet giydiremiyorum daha bi çok şeyyyyu en güzel en kolay zamanı inan bak inannnnnnnnnn
qal1998 songldlklts Bide gergin olmayiniz.Anne gergin olunca bebekler hiss eder ve onlara da gecer 1-2,haftaya gececek
Nkocak Zorlanmanız çok normal her bebek mama içti emdi uyudu diye birşey yok inan herkes o aşamaya gelene kadar zorlanıyor şahsen biz 6 aydan sonra rahatladık kolik bir bebekti oğlum sabah uyursu gece olduğu zaman sabah ezana kadar susmazdı duş alarak sakinleşen bebekti spalara fealn götürmeye başladık sokakta uyutur eve öyle getirirdim ağlamasın rahat uysun ben rahat edeyim diye güçlü kalın inanın geçiyor 🌸
mutlulukkkzamani Nkocak mrb benm bebeğimde 25 günlük gündüz yatar ama gece oldumu ağlar sabaha kadr sanırım bebeğim kolik kullandığınız gaz ilaçları var mıydı Biz metsil aldık fayda etmiyor her gece çok ağlıyor gazını çıkarmada çalışıyorum ama bırakmıyor sürekli ağlıyor bacaklarını hep götürüp getiriyor
merr_ve Bu gün aynı şeyleri yaşıyorum ikizlerim var 2 buçuk aylık tek bakıyorum birisi o kadar çok ağlıyor bagiriyor ki ne yapacağımı bilmiyorum bu zamana kadar böyle değildi 4 gündür bişey oldu çocuğa çıkmazda gibi hissediyorum
eylan songldlklts Anlattığın herşeyi Şuan birebir bende yaşıyorum 2,5 aylık oğlum var gündüz uykusu uyumuyor geceleri çok kalkıyor hep yanında olmamı istiyor İnan bende şaşırmış durumdayım ne yapacağımı kolik bir bebek degil ama gazlı büyük ihtimalle sizinde bu sorununuz olduğunu düşünüyorum
yagmurum12 Aynı benim kızımdan bahsetmişsin.. 1 ay 11 günlük, Kısa kısa uyuyor, uyanıkken de hep mız mız ağlıyor yerde kesinlikle durmuyor bazen kucakta da mutsuz.. Emzirince resmen göğsümle savaşıyor.. Yalnız değilsin
merveipkknn songldlklts her bebek farklidir kimseyle kiyaslama bebegini ama inan ki herkes senin gibi bir bebege bakmak cok cok zor ben uzun sure annemi evine gondermedim 4. Aya kadar cok tedirgindim bakamiyorum ben diyodum ama simdi dusununce keske endiselenmek yerine bebegimi daha cok sevebilseydim diyorum sende boyle olacaksin iki uc ay sonra bebek buyudukce rahatlicaksin. Herseyi bosver bebegini sev keyifle yika kitap oku sen mutlu oldukca bebegininde keyfi yerine gelir insallah
deryaren songldlklts asla yalnız değilsiniz dibi gördüm varya çıkmaza girdim o dönemler aşırı gazı vardı allahim yarabbim ben nasıl bakıcam nasıl buyutcem bunu diye içimden hep söylerdim kendime 3 aylık olana kadar gece 24 kez gece acilden giriş yapmışız hastaneye siz düşünün adama 8 tane besik aldım bana mısın demiyordu uyuyamiyordu gazdan almanyadan ilaç getirttirdim o bile fayda etmedi en sonunda doktorum Derya bunu artık surekli getirme kızım parana yazık anlıyorum cıkmazdasın ama birgun gecicek piyasada baska gaz damlası yok sabır Derya derdi hep gerçekten de birgun kendiliginden geçti lütfen sabır edin ve kendinizi yıpratmayın gerçekten geçiyor dibi görmüş biri olarak söylüyorum allah sabrınızı arttirsin 🧚♀️
atesarp songldlklts hiç kendini yetersiz hissetme o dogurmadan önceki pembe tablo malesef olmuyor canım 8 ay günde 10 kez kustu 9 ay gazı bitmedi asla uyumadi sürekli çığlık kıyamet ve yapayalnizdim kimsem yoktu yanımda psikolojik ilaçlara başladım köprücük kemigi kırıldı doğumda kundak falan yapamadım ki uyusun göz kanalı tıkandı su fıtığı çıktı daha neler neler yazmakla bitmez 10 aylıkken uyku eğitimi aldırdım o beni kurtardı o dediğin düzeni ancak o şekilde kurabildim sana tavsiyem 5 ayı dolunca imkanın varsa uyku eğitimi aldır çok rahat edeceksin şuan 17 aylık olmak üzere oğlum hala huysuz bir bebek ama en azından günlük düzeni var artik
songldlklts atesarp uyku eğitimini istiyorum ama 10 aylık olduktan sonra işe geri döneceğim kayınvalidem bakıcağı için eskileri bilirsiniz öyle uyku saatinden rutinden anlamazlar pek bilmiyorum nasıl olacak
atesarp songldlklts benim bebeğimi memlekete gidince falan kayınvalide ya da annem uyutabiliyor o rutinler öyle çok abartı şeyler değil zaten bebek ilk zamanlar adapte olduğu için ve uyku saatleri oturduğu için zaten kendisi uyumak istiyor benim rutinim çok basit el yüz yıkama alt üst değiştirme perde kapatma bu kadar bunuda yaparlar zaten öyle kitap okuma vs yapamadık biz kabul etmedi oğlum böyle basit bı rutin oluşturursun rahat edersin inan bana
melikemelisa Benim de 2 ay 18 günlük ikizlerim var uyku neydi unuttum gerçekten aglamaktan perisan oldum özellik biri kolik bebek sürekli ağlıyor bagırıyor uyumuyor çok yoruldum 🥺
Nkocak mutlulukkkzamani bende metsil kullanmıştım 8 damla veriyordum nerden baksanız her emzirme sonu birde çok suyun içine bırakıyordum ayaklarını suda çırptığında rahatlıyordu bigogaia diye bir de damla var onu da kullandım fakat bize iyi gelmemişti dilerseniz onu arkadaşım da nırse harveys kullanmıştı