akgununannesi Merhaba evresi ve nasıl etkilendiği önemli tamamen aynı bulguları olup çok çok iyi veya geri kalmış bebekler olabiliyor. Maalesef benim bebeğime evre 3 olarak tanı konuldu mra da girdi ve doktorlar aşırı kötü konuşuyor. Şuan henüz 39 haftalık oldu 28 haftalık doğmuştu. 2 gündür evimizdeyiz ve göz takibi emmesi yutmasında problem yok refleksleri de aynı şekilde iyi. İnşallah güzel sonuçlar alırız evde fizik hareketleri yaptırın