kutyy ben kullanıyorum bebeğim 8.5 aylık ve memnunum yürüyüşle diyetle destekliyorum pek diyet sayılmasa da ara sıra tatlı kaçamakları oluyor tabi 😂 ama ödem atıyor cidden fark etti 3 kilo kadar verdim yeni başladım işte 2 hafta kadar oldu bebeğim zaten emmiyor uyku geçişlerinde zorla emziriyorum