Ayy hanımlar aynı durumdayim bende 2 ay oldu taktirali şu petten kirtulamadim gitti 10 günü geçti adetim bitmedi oruçlarımi tutamamdim çok sinirim bozuk hep böyle mi olacak sürekli bir ağrı var taktirdigim için pişmanlık duyuyorum ama başka çare de yok