Merhabalar öncelikle. Kızım 27 aylık 4 gündür bezini çıkardık eğitim vermeye çalışıyoruz. Öncelikle yaklaşık bi aydır klozet adaptörü ile oturtunca güzelce yapıyordu ikisinide bekliyordu bitmesini. taşınma işlerimiz felan vardı bezini çıkarmamıştım. Şimdi bezini çıkardım ama kesinlikle tuvalete oturmuyor çişim yok diyor. Sürekli altına yapıyor büyüğünü küçüğünü. 2 gecedir baglamıyorum geceleri yapmadı altına. sabah hemen oturtuyorum ama oturmuyor gidip ayakta başka yere yapıyor çişini. 4 gündür hiç yol alamadık acaba geri taksam mı bezini zorlanmasından da korkuyorum. Deneyimli anneler bekliyorum yardımlarınızı