Merhaba herkese 4 buçuk yaşında oğlumun şiddetli burun kanamasından dolayı kan tahlili yapıldı daha önceden de kanardı ama sorun olmazdı trombosit değeri çok düşük çıktı 12 bine düşmüş Ankarada özel hastanede 3-4 gün yattık 110 bine yükseldi ama başka test yapılmadı. Bu gibi bir durum yaşayan var mı çok endişeleniyorum