Demett_k Yıllardır kek poğaça yaparım son zamanlarda kekim hiç kabarmadı. Sonra anladımki undan. Piyale marka un vardı evde ilk kez kullandım sanırım ondan kabarmadı. Özellikle kek ve poğça için hangi markayı önerirsiniz