Anneler merhaba.. bebeğim 9 günlük ve tam makatının yanında yara olmuş kanama falan yok ama belliki canını acıtıyor her gaz çıkardığında ağlıyor çıkaramadığında da ağlıyor. Ve karnı gurulduyor sürekli bildiğiniz büyük insanlar tuvaletini yapar ya aynı öyle yapıyor.. var mı böyle bi durum yaşayan. Yarası için doktorumuz silmeden yıka ve hametan kullan dedi. Karın gurultusu normal mi arkadaşlar ve kakası çok sıvı. İshal gibi.. ama ishal gibi sürekli yapmıyor .. yardımcı olun lütfen tecrübeli annelerr