hellinn34 gel bacım sarılalım, çok ciddi bir dönem tasma tarzında bişy mi taksam eline diye düşündüm. Gerçekten ama gerçekten yapacaktım. Evde asla durmaz hep dışarıdayız ve istanbul yani her yerden araba çıkıyor. Çok zor halen de çekiyorum. Mesela ona bisiklet aldım, ebeveyn kontrolünde sürülenlerden. Onu baya bi sevmedi, ama şimdilerde çok seviyor. Hemen oturuyor, onunla bi tık rahatladım. Asla tehlikeyi bilmiyor, evimizde böyle obje koymalıl duvar çıkıntıları var ve baya yüksek belki 100 kere düşmüştür ama halen oralarda tırmanıyor, çıkıncada anne baaak diyor:)