Deletedmom_984 sedakaya53 bence bri tane daha test yapın ilk 15 dakikada ne çıakrsa o sonra doğruluk payı düser
sedakaya53 mondecaidensecmeler şok içerisindeyim ya reglim yenı bitti cinsel birliktelik olmadı eşimle 😔
balporsugu7224 sedakaya53 kimyasal gebelik geçirmişsiniz yüksek ihtimal onun kalıntısı yada test bozuk
balporsugu7224 sedakaya53 adetin yeni bittiyse neden test yapma gereği duydunuz regl Almanca bir kelime direkt adet demenizde bir sakınca yok
sedakaya53 balporsugu7224 sürekli 10 gundur kusuyorum trıoid hastasıyın gıcık oluyor bogazım hep sonrasında kusuyorun ben ona baglıyodum ana cevrem bı yap falan dedı . Kendımden eminim ama bunu böyle gorunce bı şaşırdım . Ben regl diyorum . Şuan konumuz bu degıl
balporsugu7224 sedakaya53 yanlış anlamayın sadece merak ettim evet troit hastası olmak bir eziyet hamileleğim boyunca hep kustum üstüne talesemi olunca inşallah bu defa ki hamileleğim güzel geçer sizi merak ettim tekrar test yaptınız mı